aysegul1158 ya bizimde azaldı, gebeliğimin başlarında değil de şu aralar eskisi gibi değiliz biraz ben rahat edemiyorum, biraz da eşim işten yorgun geliyor falan derken, azaldı. Diyorum normal doğuma iyi geliyormuş, karnın iyice şişecek hiç yapamayız diyor. Ben hep erkekleri istekli olur sanıyordum da öyle değilmiş ya.