Dogumum inshAllah ocakta. Bebek bezi almak istiyorum. Indirimde diye. Ama kaç numara almaliyim 0 mi yoksa 1 mi? Bebegimi sikmasin istiyorum.0 numara alirsam sikar, 1 numara alirsam buyuk mu olurda diye karar veremedim. Bide hangi marka bezi tavsiye edersiniz? Simdiden tesekkürler 🥰🙏🏻