Yildizayz Nasılsınız nasıl gidiyor güzel anneler bebek hareketlerini hissediyor musunuz 🥰🧿 rabbim hepimizi bı avazda kurtarsın 🙏
Eldgrn Yildizayz şükür herşey yolunda gidiyor aşağı aşağı tekmeliyor acımadan valla bizim kız 🤣🤣 onun dışında şimdi vurmuyor ama hareketli sağ sola gidiyor 🤣🤣 2 hafta sonra randevu var görüş günü onu bekliyorum 24+3 olduk
Damlamsu Yildizayz amin inşallah iyi gidiyor galiba vuruyor bazen çok şiddetli oluyor hep kasıklarımda hissediyorum bide aşırı bel ağrısı ve ishal oluyorum inşallah erken doğum falan olmaz 😔
Mutluuygungelen Biz de 24+2 yiz kızımlaa, çok şükür herşey yolunda, benimki de aşağı doğru tekmeliyor ama alıştım artık😂
Pamugum02 Bu haftalarda hep assagiya mi vuruyor bu bebeler yaa , kasıklarıma vuruyor o vurdukca tuvaletim geliyo gibi oluyorum
Yildizayz Qhahahahah evet benimkisi de bazen sanki idrar torbama vuruyor gibi oluyor ozaman tuvaletim geliyor ahaha rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel annelerim 🤲🧡