Merhaba hanımlar. Bı tane oğlum var şuan 3 yaş 9 aylık, yani neredeyse 4 yaşında. İkinci çocuğu düşünüyorum ama kafam çok karışık hem çok istiyorum hem istemiyorum. Hamileligim aşırı zor geçmisti ondan çok korkuyorum yine öyle olursa diye. Yada tek çocuk şuan kolay geliyor rahata alıştım sabaha kadar uyuyorum. Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum uykusuzluk o sıkıntılar. Benim gibi olan var mı? Nasıl atlatabilirim bunu. Eninde sonunda olacak oğlum daha da büyümeden arada çok yaş farkı olmasn diyorum ama ben rahata alıştım sanırım biraz