Arkadaşlar merhaba, bugün gecikmemin 5.günü idrar testim dün negatifti.ilkkez bu kadar adetim geciktiği için geç döllenme olmuş olabilir mi diyorum.anlıycağınız yine hep umut etmeler😔geç döllenme olduysa gebelik ne zaman belli olur ne kadar daha bekleyip test yapmalıyım.Sizlerin geç döllenme hikayeleri nasıldı ? Var mı yok mu demekten kafayı yemek üzereyim 🥺