Kızlar ağda yapıyor musunuz göbeğinize? Ben göbeğimin tamamına değil de ön kısmına yaptım, zaten yanlarda çıkan tüy pek yok, olan da incecik ve gözükmüyor. Canım acımıyor pek ama sanki cilt derimiz biraz hassaslaşmış gibi geldi. Bu arada 2.defa ağda yapışım yani öyle sürekli yapmıyorum. Zaten ilk yaptığımda da hamileliğimin başında ve yaz ayındaydım. Şimdi 6 aylık hamileyim ve yeniden yaptım. Doğuma kadar 1 kere daha yaparım diye düşünüyorum.