denizmanzarasi Kızlar 3-4 gündür ağzımın hiç tadı yok bir şey yiyorum birkaç dakika sonra garip bir tat oluşuyor nasıl geçer bilginiz var mı, mide bulantısı zaten zor bir de bu başladı
benkosarim denizmanzarasi metalik bir tat mi gebelikten oluşuyor bolsu ve salatalık ile azaliyorfu sonra geri başlıyor du
Sena1455 denizmanzarasi 35 haftalık hamileyim hala aynı tat var gitmedi bir türlü. 17. Haftamdan itibaren çekiyorum.
muallimehanimmom5 denizmanzarasi ben resmen 9 ay cekiyorum o tadı hamilelik burnumdan geliyor zaten bulantıyı artıran o inşallah siz bir cözüm bulutsunuz ben bulamadım🤦🏻♀️
denizmanzarasi benkosarim ay nasıl bir tat anlatamam ama çok mide bulandırıcı ya sakız çiğniyorum ya da şeker atıyorum
Lilyumfokimum İnanılmaz müzdaribim. Yani o tat iğrenç bir tat ve iyice midemi bulandırıyor ve ne yapsam da geçmiyor maalesef.
denizmanzarasi sinoli ya evet ilaç sanki gitmiyor boğazımdan geceleri öyle oluyorum ve direk kusuyorum zaten kusmadığım gece yok resmen
Pnryprk Ben ilaç kullanmıyorum aynı dertten muzdaripim doktor hormonların yükselmesi ile alakalı dedi :(
melegimhosgeldin1 Bende aynı dertten çekiyorum ya ağzıma habire şeker attiyorum yoksa hiç tadım yüzüm olmuyo
MtzerC 37.haftadayim o iğrenç tat hic gitmedi ağzımdan 🤢 zaten hep bulantıli geçti bu sürece kadar o tat daha da bulandırıyor ne yapsamda gitmiyor 🤮🤮