Nurcangulpideci çok geçmiş olsun canım. Ben de senin haftalarında şiddetli ağrılar yaşadım. 2,3 hafta kafar sürmüştü benim ve her allahın günü vardı. Hayat kalitemi inanılmaz bozmuştu. Tansiyonum normaldi. Önce ona baktır sende. Doktorum bana parol ve kahve önerdi. İkisini aynı anda içince bişi etkisi ( unuttum o kısmı) yaratıyo ve doğal yolla kesmiş sayılıyorsun ağrını dedi. Gerçekten de işe yaradı bende. Onunla kolayını buldum diyebilirim. Kahve sade türk kahvesi, filtre kahve veya americno olucak. Sıfır şeker, sıfır süt. Ve boool boll su içmelisin. Dilerim şifanı bulursun ben çok çekmiştim çünkü, çok iyi anlıyorum seni.