Merhaba kızlar 7+5teyim hamile kalmadan öncesinde araştırmama göre Hakan hocaya gidicem diye planlıyordum fakat hamile kaldığımı öğrendiğimde O an yanımda hemşire bi arkadaşım vardı onun çalıştığı hastaneye o heyecanla gittik o da birçok konuda yardımcı oldu bende devam ettim o hastanede ama şimdi geç olmadan Hakan hocayla devam edeceğim normal doğum planlıyorum bakalım Hakan hocaya giden duyan deneyimi olan biri var mı acaba