Zynp-1 Özgül hocaya gidiyorum hayatımda gördüğüm en minnoş doktor olabilir gayette memnunum 🌸 ondan önce iki doktora daha göründüm pek sevemedim onları hatta biri adet sökücü yazmıştı ve hamileydim nefret ettim o doktordan sonra Özgül hocaya girdim onunla devam ediyorum çokta memnunum🙏🏻🌸