Kızlar günaydın 10 haftalık gebeyim dün kontrolüm vardı doktor aksi bişe söylemedi normal demişti sadece idrar yolu enfeksiyonu için toz verdi ve bel ağrım olduğunu söyledim ama büyük ihtimalle ters bi hareket yaptıktan sonra oldu çünkü ondan sonra başladı ağrım muayene etti bebeğe baktı kalp atışını dinletti saat 16 gibi oluyo bu muayene geçen hafta gittiğimde Protestan fitil verdi onu kullanıyorum şuan ben dün gece 03:00 gibi tuvalete gittim idramı yaptıktan sonra peçeteye kırmızı bi kan geldi toplasanız 1 damla filan başına böyle bişe gelen var mı enfeksiyondan kaynaklı mı bebekten gelen bişe mi bu o kadar üzüldüm ki dün bişe olucak diye kötü bişe midir lütfen yardımcı olun başına gelen varsa lütfen yazsınnnnnnn