Ezgitas Kızlar nişanım geldi doktora gittim 3 cm açılmam da var acaba doğum ne zaman olur annemler şehir dışında çalışıyorlar ben hastaneye gidince gelecekler çünkü önce gelince izinleri boşa gidecek acaba gelin desem mi
_yasemin_ Ezgitas en büyük doğum başlangıcı belirtisi nişan gelmesi değil mi canım açılman da varmış bence doğurursun bugün
Nis Ezgitas canım 24 saat icinde doganda var 1 hafta sonrada ama senin acılman varmıs 1-2 güne dogum gerceklesir