Bende ikiz gebeyim şuan 7+5 5+5 de kanama oldu Depot vurulduk acilde sonra ertesi gün bitti kanamam şuan hala kahverengi şeklinde lekelenmeler geliyor az az ama çok normal dedi doktorum kanama alanı yok dedi içim rahat o yüzden ikizlerde böyle kanamalarin sık sık olması çok dogalmis stres yapmayın lütfen bol bol dinlenin