edaaatprak_ Park yatak almayı düşünüyorum kullanıpta memnun kaldığınız önerebileceğiniz bi ürün varsa yardımcı olabilir misin 💖
asilannesii edaaatprak_ daha kullanamadık ama elele markasının madre modelini aldım. Anne yanı da olabiliyor ve çok kaliteli. Döşeğiyle birlikte geldi kendi sitesinden almıstım.
Aslnrbl edaaatprak_ kanz ın park besigini kullanıyoruz bebiş 3 aylik gayet memnunuz hamileligimi ogrendigimde ilk aldığım sey park yatakti 🤓
Aslnrbl edaaatprak_ trendyola kanz park yatak diye yazdiginda cikan ikinci beşik 2200 lira 70-120 ölçü krem renk olan dedigik gibi hamileliğin ikinci ayinda almistim direk 1300 liraydi su an bile digerlerinr gore fiysti hem iyi hem kaliteliiii
marnus Aslnrbl park beşik içine hangi yatağı aldınız acaba. Yoyko aldım bende yatak ne alsam diye araştırıyorum
Zeynep_alya edaaatprak_ baybhope yazıyor çarşıdan bebek mağazasından almıştık 2 senedir kullanıyorum o kadar zıplamasina ragmen bir sıkıntı yaşamadım smdi 2.bebegime kullanıcam inşallah aynı yatağı
Bettuss_123 edaaatprak_ elele madre aldım. benim için en önemli özelliği sallanırken ses çıkartmamasıydı. E bebekte içerisine ağırlık koyarak salladım. Ses çıkaran bir çok modelden sonra madrenin ses çıkartmıyor oluşu en büyük tercih sebebim oldu.
Aslnrbl marnus https://ty.gl/vck2gv42ei bu yataktan aldim canim yorumlarda 5 temmuz tarihli resimli yorumumda var bakabilirsin e bebek civil gibi magazalarda yataklar aşırı incedi bu ne ince ne kalin orta bi kalinligi var rahatlik olarakda birahatsizlik hissetmedi bebis 3 aydır kullaniyoruz hem uygun hem kullanisli geldi bizim icin
marnus edaaatprak_ hepsiburadadan 1 ay önce filan indirimdeyken 2142 liraya almıştım. Link getir ile yüzde 10 ununu geri aldığımdan 2000 e filan mal oldu gri rengi