Duygunur007 Hayır değil erken doğum belirtisi olabilir başıma geldi çünkü serum ve ilaclarla haftami tamamladım
Rafaelli bende 31+4um, dün sırt agrısı vajınaya guc, kasık agrısı, adet agrısı hepsı bı arada yaşadım agrı kesıcı aldım gectı, sız bır dr-a gorunun rıske atmayın hayırlısı olsun hepımız ıcın ınşAllah