Eked Kızlar benim programa göre 18 günüm kaldı ayın 15 i doktor kontrolüm var ama bu ara sık sık sancım oluyor daha doğrusu sürekli bi anlık karın agrısı ishal ve geçiyor bu doğumla alakalımı neler oluyor anlamıyorum ilk gebeliğim ne yapacagımı şaşırdım 🙈
Esraag Eked Benimde son 17 gün ,ishal ve mide bulantısı doğumun yaklaştığının habercisi olduğunu okumuştum , kasılma ve sancılar artık yalancı doğum sancısı bebeğin yerleşmesi, kontrolünde doktoruna söylmende fayda var korkma artık geliyor gelmekte olan ☺️
Eked Esraag ayy hadi hayırlısı bebeğimin pozisyonuda tersti umarım dönmüştür ve normal doğum yaparım aynıymışız hayırlıca saglıklıca alalım kucaklarımıza inşallahh🥰