Merhaba Annişler👋 22 haftalık gebeyim. Bebeğimin kalbinde beyaz leke varmış. Doktor bana olası riskleri anlattı Down sendromu veya çeşitli kalp rahatsızlıklarının belirtisiymiş. Veya doğuma kadar kendiliğinden de geçebiliyormuş. AramıZda bilgisi olan yaşayan var mı? Varsa lütfen yazın . Çok üzülüyorum .