Bi önceki postuma bakanlar anlar perşembe saat akşam 10 gibi suyum geldiği için acile gittim. Aktif bi su gelişi olmadığı için bi kaç saat takip ettiler. Sızıntı şeklinde devam ettiği için doğum haneye yatışım verildi. Gece 2 den 7:30 a kadar sancı gelmesini bekledik ama gelmedi açılmamda hiç yoktu. Bu yüzden suni sancı verildi. Sürekli alttan açıklık muaynesi yapıldı ama akşam 5 e kadar ne sancı oldu ne açıklık üstüne artık muaynelerden canım çok yanıyordu rahmim geride olduğu için. Doktorlar ve hemşire arkadaşım bana 2-3 gün sürebiliceğini söyledi ve üstüne yine olmazsa sezeryana alıcaz dedi. Bende riske atmak istemedim zaten ishalim vardı başka da sancım gelmiyordu. 7 gibi beni aldılar 8 de çıktım ve kızıma kavuştum. 2800 50 cm 🌺 servisten yazıyorum şuan hep merak ederdim o kadar mucizevi bi şey ki vücut bile anlıyor hiç damla bile gelmeyen göğsümden kızımı kucağıma alır almaz sütüm gelmeyr başladı. Anne olmak gerçekten çok zor allah isteyen herkese nasip etsin hepinizi bir avazda çocuklarınıza kavuştursun inşallah 🖤