Deletedmom424 Merhaba arkadaşlar 6 haftalık bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum. Maalesef rahim girişim hemen kapandığı için kanamam olamamış ve içimde gezinen pıhtılar varmış. Son olarak size sormak istediğim bir konu var. Doktorum bu pıhtıları atabilmek için Cytotec hap verdi vajinadan 8 saatte 1 kullan dedi. Sadece 7 adet verdi. İlacı daha önce kullanan var mı? Aynı zamanda kürtajda 3 tane birden veriyorlar. Acaba daha sonra hamile kalmama engel olur mu? İlacın prospektüsünü internette bulamadım ve doktorum kullanmak zorunda olduğumu şuan ki soruna odaklanmam gerektiğini söyledi.. yorumlarınız nedir şimdiden teşekkürler
Melissnil Deletedmom424 o ilaç rahim ağzının açılmasına yardımcı oluyor muhtemelen içerde kalanların sökülmesi için vermiştir cnm.