hilalctnkya Ben yaptırdım adranalinsiz lokal anesteziye izin veriyorlar hiç acı hissetmedim yaparken sonrada çok az bir gün ağrım oldu kanal tedavisi yaptırdım beni korkuttu bı önce gittiğim doktor acı cekersin diye sadece üst dudağım uyuştu özel klinikte yaptırdım hiç bir sikinti olmadı çok şükür vücuda yayilmiyor o anestezi çünkü aşırı agrininda bebeğe zararı var demişti kadın doğum doktorum haftanda uygun doktorundan izin kağıdı alıp yaptırabilirsin çok geçmiş olsun