Hepiniz durumunuza şükredin ben 26. Haftadan beri çatı kemiği ağrısı çekiyorum.vücut bebeğe reaksiyon gösterdi kaşıntı var her tarafımda. Her tarafım kaşınmaktan kanlar içinde kalıyor. Şekerim oluştu diyet yapıyorum. Gece uykusuz kalmaya on dakikada bir lavaboya gitmeye 26. Haftadan sonra alıştım artık🤭 yine de bebişimiz sağlıkla doğsun da bunada şükür.