Selam kızlar, ilk gebeliğim çok araştırıyorum ama haliyle bilinçsizim. Bugün doktora gittim 31 haftalığız tam bebeğimin kilosu 2330 kg çıktı boyu 45 cm sizce kilosu çok mu kafama takıldı önden gittiğini söyledi doktorumuz ama iyi mi kötü mü anlayamadım. Bilgisi olanlar yaZarsa çok sevinirim 🙋♀️🎈