SiriusA Selam herkese 🙋♀️ 18+6 dayız. Karnımın içi gıdıklanıyor gibi oluyor. Bebeğin hareketleri mi bunlar??? Eğer öyleyse mükemmel bişey ya ahaha 😅 aşırı mutlu oldum gece gece
SiriusA Boncukveannsi çok iyi ya 😂 içten gıdıklıyo eşek sıpası 😅 bu ne güzel bişey 😍😍😍😍😍 uyuyamıyorum böyle sabaha kadar gıdıklamasını hissetmek istiyorum 😍
Minnakannesi21 Olabilir cnm bu haftalarda normal hissetmen pıt diye bisey yapıyo sanki 😀sonraki haftalardaki tekmeleri gör bide sen🤣
meleklerin_annesii Minnakannesi21 ay sizin hissettiklerinizi çok merak ettim ☺️ rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🫶🏻
Minnakannesi21 meleklerin_annesii cnm son anlar inan ikiz hamilelik yaşamayan ben hamilelik yaşamadım demesin😔çok guz l.bir duygu ama had safhada zorlanıyorum.yemek.yemek istemiyorum karnında yer yok🤣
Minnakannesi21 meleklerin_annesii çok sağol cnm bnm rabbim hepimizin yrd olsun inş herkese dua ediyorum 🤲🤲🤲