Canım bende bir eşşeklik edip içmeye devam etmiştim 24. Haftamda doktor eş yaşlanması(plasenta kireçlenmesi) olduğunu söyledi bu da erken doğum,düşük riski,bebek ölümü dahil herşeye sebep oluyormuş. O an o kadar kötü oldum ki anlatamam. Burda sigara içenleri vs bişey olmadığını söyleyen arkadaşların yazılarını okudukça vicdanımı rahatlatıyordum. Ama öyle olmuyor herkeste durum aynı olmaz. Sana tavsiyem şu ki bir anda tak diye bırak. Ben öyle yaptım. Ve ilerleyen haftalarda çok zor oluyor nefes alamıyorsun vs. Bu nedenle şimdiden bırak gerçekten vicdanın sızlıyor sonra.