Arkadaşlar, geçen forumda yerleşme kanaması diye bişey okudum ben bilmiyordum ne olduğunu çok üstüne düşmedim. Ben regl uygulamasını kullanıyorum, ilişkiye girdiğim gün baktım ki tam ovülasyon yazan günden bir önceki gün ilişkiye girmişim. 6 kasımda adet olucam ama bugün yani 4 kasımda sabah uyandım kahverengi bir leke gördüm çamaşırımda, sanırım dedim adet oldum ama ne karın ağrım vardı ne bişey, halbuki ben gününde olan insanım ama bu ay şaştı dedim, 1 gün geçti orkidimde 2 leke var sadece ve kahverengi çok da az geliyor, hemen araştırdım nedir diye yerleşme kanaması adetten 2 5 gün önce olabilir yazıyor. Ben ilişkiye girdikten 1 hafta sonra test yapmıştım negatifti.
Birde son 1 haftadır sabahları uyanamıyorum aşırı uyku halim var. Midem çok yanıyordu öksürük yapıyordu ama yediğim içtiğim diye düşünüyorum. Ne baş dönmem ne kusmam var ne de ağrılarım var birazcık belim ağrıyodu ama o benim zaman zaman ağrırdı ondan dolayıdır dedim.Ben napıcam şimdi okudum heycan yaptım bian yardım edermisiniz :(