Kızlar 36.haftamda kanamam olmuştu kıpkırmızı taze kan gelmisti nisan demisti açılmam vardi uc gun hastanede kaldım acilma ve kanama devam etmeyince eve göndermişti dr. Suan 38+1 bugünde pembe lekelenmem oldu iki uc saat önce ayni durumu yasayan varmı. Bebegin hareketleri yerinde adet ağrısı gibi gecmeyen bi agri var ama o 36dan beri var bende sizce ne yapmaliyim