Hatiiii İlk bebeğim 41+2 de doğmuştu nişan açıklık su sancı hiçbir şey yoktu.Doğumdan 1 gün önce 1 cm açıklım var demişlerdi ertesi gün 1 cm açıklıkla suni sancı ile normal doğum yaptım 4-5 saat sürdü
Şimdi 2.gebeliğim 40+3 bugün.Geçen hafta 2-3 cm açıklık vardı.Su,nişan,sancı başka hiçbir şey yok çok rahatım, hep evde sancımı beklemek istiyordum.
Doktor yarın sabaha doğuma çağırdı.40+4 olcaksın, zaten haftan doldu ,hem 2.gebeliğin olduğu için doğumun kolay olacağını düşünüyorum açıklığın da varmış suni sancı ile biz sadece açılmayı kasılmayı tetiklicez bu kötü bir şey değil dedi.
Ben doktor olarak bekleyemem bekletmeyi tavsiye etmem sürekli bebeği göremiyoruz herhangi bir olumsuzluk olabilir beklemek isterseniz imza alıcam senden ve eşinden dedi.
Buna benzer bir şey yaşayan var mı?
41.haftaya girmek riskli mi?
Suni sancı almayı hiç istemiyordum.
Arada bir bacaklarım,belim adet sancısı gibi çok hafif ağrıyor,yürüyüş yaparsam bazen kasığımdan iğne batar gibi acıtıyor başka hiç sıkıntım yok 41 i mi beklesem belki bebek kendisi gelir?
Çok kararsızım