22 günlük kızım 2800 kg doğdu şuan 3600 ama meme reddi başladı emzik verdiğimde şimdi emme süresi azaldı ama sütüm de fazla geliyor fışkırıyor hiperlaktasyon az emiyor süre olarak ama kilosu iyi sarılık olurmu sağlık ocağındaki ebe hala iki saatlik emzir sarılık olabilir dedi burnu sarı dedi ama gözlerinde sarılık yok bence burnunda da yok ama bilmiyorum korkuyorum uykuyu çok seviyor uyanmıyor iki saatte asla