MinnieMouse Busel genelde geçer 😬 16.hagtaya girince bitti benim. Ama 33 haftadayız ara ara uzun süre aç kaldığımda oluyor çok nadir.
HavvaSonmez03 Busel 31 +3 olduk yeni yeni geçmeye başlıyoo cınıımm 😅 inşallah seninki geçerr tez zamandaa
birevlatsahibi Busel kaçıncı haftada başladı bulantılar? Ben daha 5teyim korkuyorum her an başlar diye 🤪
Hndnyrgk Busel 3.trimesterden bildiriyorum geçmiyor 🙈🙈gözünü korkutmak gibi olmasın ama benim kusma ve bulantılarım 6.ayımıza girince azaldı şuan 35.haftanın son günündeyiz tamamen bitti diyemem
Hssss Haftamdym iki haftaya gelene kadar kustum en iyi ihtimalle haftada bir ilk 7-8 ay nerdeyse hergün🙈🙈
Busel birevlatsahibi vallahi 8e kadar çok iyiydim 8e girdim bulantilar başladı Kusmuyordum o bulanti hissi daha kötüydü keşke kussam diyordum şimdi ne yesem çıkıyor 🤪
Busel Bbilim118 bence de yalan 🤣 ya da bize uğramıyor 😅 kusmayan çok insan var diyorum nasıl olabilirr😳🥺
Hndnyrgk Busel aynen yaa geçmiyor halen topluma girdiğimde insanlar aşırı kötü kokuyor açık hava da bile rahatsız oluyorum kız kardeşim hamileyken bunları hiç yaşamadım diyor zaten son haftalarda da bebek mideyi sıkıştırdığı için kusma olabiliyormuş 😅
Bbilim118 Busel yok ya kusuyosun illa geçmedi benimde hep geçer geçer dediler daha geçecek 🤣 bide geçmediği gibi her ay yeni bi özellikle geliyo 🤣
Busel Hndnyrgk al benden De o kadar küçük bir koku duyayım tamam gitti hersey ne var ne yok çıkıyor 😅