Esracim doğum şekliniz belli mi, doktorunuzla konuştunuz mu ben iki on gün sonra gideceğim İmran hanıma. Çok merak ediyorum normal doğuma giriyor mu ? Doğumda uyguladığı masaj teknikleri var mı ya da yaklaşımı nasıl? Her gittiğimizde bebekle ilgili iyi herşey yolunda diyor şükredip çıkıyoruz 😊 ayrıntılı birşey söylemiyor hiç size de mi aynı acaba. Şimdiye kadar kontrollerde benimle ilgili hiç birşey söylemiyor plesantanin konumu veya rahim boyu vs.. bu bilgileri de arada gittiğim farklı doktorlardan duydum.