Kızlar öncelikle çok çok afedersiniz😔 doktorum bana gyno ferro demir ilacı vermişti ben onu kullandiktan sonra kabiz yaptı ve 2 3 haftada hemoroid atti şu an hemoroidlerim dışarıda uç şeklinde 4 parca falan daha önce hemoroid sorunum yoktu ilaç ile olunca doktor ilacımı değiştirdi. Fakat ben artık p dışarıda ki parçaların şiştiğini hissediyorum. Böyle bi sorun yaşayan oldu mu ? Oldu ise nasıl bi tedavi uygulandı.?