Ya Bayadır kusmuyodum şuan 34 2 haftalık bu kusma nerden çıktı diye düşündüm. Bazıları açılma olunca kusma oluyo yazmıştı uyandım zaten midem yanıyordu ve Bi hışımla kalkıp kustum baya hemde… Sonrada gaviscon içtim biraz napiyim doktor yazmıştı iyi gelir diye. İlk hamileleigimde hiç böyle şeyler yaşamadım bunda berbat durumdayım