Aysin_Tugrul 3lü ve 4lü tarama herkese yapılmıyor doktorun isterse yaptırıyosun detaylıda bebeğin bütün organları inceleniyor diğerlerinde olabilecek riskler söyleniyo sana zaten onlar kesin bi sonuç bildirmiyor yüzde ihtinalleri söyleniyor mesela ben 2li yaptırdım temizdi doktorum 3 lü de yaptırmamı istedi ama sebebi önlem için çünkü bebeğime giden bir damarda direnç vardı ve kan sulandırıcı hap kullanıyorum