HavvaSonmez03 gokcesmomm kuzum kanaman vs var mı? Bende de olmuştu şiddetli karın ağrısı acile gitmiştim kanamam yoktu bebek kırmaşıyodu üşütmüş olabilirsin o günden beri sıkı giyiniyom Allah’a şükür bişeyim yok yinede bi acile gözük istersen