Aaysegull_16 30+6 haftalık hamileyim. Karnım gün içinde çok defa sertleşiyor yürümekte zorluk çekiyorum. 28. Haftada doktoruma sormuştum. Bebeğin pozisyonundan dolayı olduğunu söyledi ama yine de korkuyorum..
Elifderin34 Aaysegull_16 gün içerisinde çok sertleşme olursa doktorunuza tekrar söyleyin çünkü bana doktorum günde 7-8 defa sertleşme normal ama takip et fazla olursa ilaç başlayalım demişti çok sertleşmesi istedğimiz bir şey değil demişti ben de 30+1 bu arada
2Bebek1Anne Aaysegull_16 bendede çok sertleşme oluyor ve ağrı yapıyor genitalime 🤦🏻♀️ progestan fitil verdi sabah 2 akşam 2 atcaksın dedi bi kere attım daha da atmadım lanet bişi
Aleynaerayy22 Aaysegull_16 bende de ayakta olsam bile semsertmiş gibi geliyo karnım toplanıyor bazen bi yerde ama uzanınca geçiyor
gozdeyagci Aaysegull_16 karnınız geriliyor mu, yoksa sertleşiyor mu? Mesela benimkisi artık doğuma hazırlandığı için sertleşiyor. Böyle taş gibi kalıyor. Eğer böyle bir şey ise doktorlar erken doğum olmaması için ilaçla destekliyor.
Aaysegull_16 Sertleşiyor. Hatta gün içinde sürekli oluyor. Yalancı doğum sancısı mi acaba hiç bilmiyorum