nilsmomy Kuzum görüş farkı olabilir bişey diyemeyiz benim gorumcelerime normal doğum karı maşallah 6 tane Cat çat doğurdu 😄😁 bende panik atak var asla yapamazdım zaten 🥹 bide bahane değil tabikide sagliklisi normal doğum ama şartlar neyi gösterirse o olur .. Normal doğumu bekliyorduk 2 hafta sonra bebeğin suyu bitti şimdi suyu bitmiş bebeği bekletmek mi mantıklı hayatıni tehlikeye atıp ? Yoksa sezeryan olup daha kötü olmamasi mi gerek ? Ay neyse stres olmicam 😄 boşver kuzucum sende analigimizi kimse sorgulayamas rahmimize yerleştiği anda Anne oluyoruz biz 🥰