Merhaba hanımlar şuan 34+3 deyim ve yuksek tansiyonla ugrasıyorum. Suan gunde ıkı ılac ve ıkı kan sulandırıcı ıgne ıle 13 14 lere kadar düşüre bildik. Fakat bunları kullanmadıgımda 19 20 lere kadar çıkmışlıgı oluyordu. Şaşırtan durum şu kı tansıyonum ne kasar yukselırse yukselsın ben hıssetmıyordum. Sımdı durum daha ıyı fakat dogum yaklastıkca bır korku aldı benı🥹😅 her an ransıyonum yukselebılır ve acıl doguma gıdebılır mısım gıbı hıssedıyorum. Benım durumumu yasayan oldu mu ve ya cevrenızden bırınde… çok merak ettım 🫶🏻🙏🏼