Aylnkrt Merhaba arkadaşlar. 14+4 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim ve doktorum bacak boyunda normal ölçülerine göre bi hafta geride olduğunu söyledi, bunu sürekli takip edicez dedi. Böyle bir durum yaşayan oldumu yazarsanız sevinirim
Esra6061 Aylnkrt ben yaşadım korkma önemli bir şey değil bir hafta gerilik hiç bir şey benimki 2 hafta geriden geldi en fazla kısa boylu olur aile durumunuz nedir oma göre düşün ama çok erken daha benim sonlara doğru pat diye söyledi bi de ona şok oldum 😁sağ Salim doğdu şükür
Neslihanerdgnn Aylnkrt Aynı durumu yaşıyorum doğum yapmış olmanız lazım nasılsınız lütfen cevaplar mısınız
Nur8948 Aylnkrt bebeğiniz doğdu sanırım herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? Bnm de bebeğimim bacak boyu kısa dedi de doktorum ama 36.haftadayken merak ettim bir sorun oldu mu doğduğunda?
Aylnkrt Esra6061 kısa veya uzun olması hiç önemli değil kesinlikle sağlıklı olsun yeterki 😌 evet hep öyle derler önde veya geride olması çok mühim değil diye fakat bu durum bacak boyunda olunca acaba bir engelin veya hastalığın işaretimi diye düşünmeye başladım. Sizinde mi bacak boyunda demişlerdi ?
Esra6061 Aylnkrt evet ilk söylediğinde algılayamadım ne nasıl neden panik soramadım bile sonra sordum bisürü şey saydı en büyük ihtimal hangisi dedim kısa boylu olabilir dedi ben de dedim herkes selvi boylu olacak diye bir şart yok😁
Aylnkrt Esra6061 tabi tabi kesinlikle sağlıklı sıhatli olsunlar da gerisi önemli değil. Benim doktorum bir engelin işareti olabilir deyince biraz araştırmak istedim
Nur8948 Neslihanerdgnn bende aynı durumdayım var mı son durum bilgisi herkesin bebeği doğmuştur herhalde 🥺
rumeysakaraduman Nur8948 sizinki doğmustur herhalde nasil bi sorun cikti mi banada aynisi dendi karim cevresi kucuk bacak boyu Kisa diye