Kızlar merhaba iyi geceler önemli bir sorum olacak size 30+1 haftalık hamileyim doktor az olarak değil de çokluk olarak suyunun sınıra yakın olduğunu söyledi şekerli şeyleri dikkatlice tüketmem gerektiğini söyledi aksi taktirde erken doğumdan ziyade anne karnında bebeği kaybedebilirsin falan dedi ama hiç duymadim korktum ama açlık ve tokluk kanımda şeker de çıkmadı herşey çok normal kafam karıştı böyle bişey yaşayan var mi