isimsiz34 Duygueda ayyy benim 19+1 hala hissetmiyorum eşim korkma ultrasonda görüyorsun ya hareketlerini diyor
ilaydaaltann_ Duygueda Kişiden kişiye değişiyor o. Ben 17. Haftadan sonra hissetmeye başladım. Bu haftadan sonra hissedersin artık merak etme:)
limoncicegim2 Duygueda yaaa tam şuan üç tane ilk tekmemi yedim 19+4 hatta diyordum ki ben anlamam vursa bile öyle bariz belliki içerden birşeyin tekme attığı 🥰🥰🥰
denizarenmom Duygueda 17+0da hissetmeye basladim 18+5im iki gundur daha net hissediyorum artik hatta az once esimede yazdim bugun etmedigi kadar cok hareket etti tekmelerinden manyaga dondum 😂