Merhabalar bu 2 ci hamileliğim ilk hamileligimde şeker testi yaptırmıştım gayet iyi normal gelmişti değer bu hamileliğimde yapıp yaptırmamakta kararsizim ayrıntılı ultrosyana girdim normal dedi 2 hafta sonra gel seker testi yaptır dedi ama kararsız kaldım yaptıran yaptırmayan varmi aranızda 22+5 günlük hamileyim 😊