Oslemmmm Kaç haftalıksınız acaba ? İri bebek olduğunda genelde şekerden şüpheleniyorlar acaba şeker taraması yaptırdınız mı?
Gamze16- Oslemmmm hayır hiçbir sorun olmadığını söyledi şekerle alakalı bir sorunda yok çok şükür. Şeker yüklemesi yapıldı değerler normal çıktı
Yasmnebe Benimde aynı şekilde 2 hafta önden gidiyor. Ama doktorum korkulacak bişey değil bu dedi. Kendimde uzun iri yapılı bir kadınım sana çekicek belliki uzun dedi. Sizin yapınız nasıl?