Kızlar bı ara lekenmem olmuştu ama geçti çok şükür doktor iğne yaptrdi iki hafta . E geçen hafta ağrım olunca acile gidip kendim yaptırdım doktoruma söyleyince de üç kutu daha yazdı. Haftada bir yaptr yine dedi ama şimdi baktım da düşük riski yoksa kullanılmamali gebelikte diye özelliklerl uyarmış.bi zararı mi var acaba biliyr musunz bugün biirni yaptrdm ama geri kalani yapmak istemiyorum