cennet_aka27 Gamze_Krzl 37+1 olduk bizde hemen doğsun istiyorum pazar günü kontrolüm var umarım gelir 🥰
Gamze_Krzl Sare_benan İnşallah kısa sürede geçer şükür bu gebeliğimde mide yanmam falan olmadı gayet rahat geçirdik 🤗
Gamze_Krzl Papatya1997 Maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah bize henüz gün verilmedi pazartesi kontrolüm var büyük ihtimal o zaman verilecek sorun olmazsa 39.haftada alırız dedi bekliyoruz şimdilik 🤗
Gamze_Krzl Mucizemi_beklerkennnn Sende bendensin rabbim hakkmzda hayırlısını versin bizimde günümüz belirsiz pazartesiyi sabırsızlıkla bekliyoruz 😍
Mucizemi_beklerkennnn Gamze_Krzl aa ewt pzertsi kontrol war bakalm neler olcak suyu sinirdaydi hayirlysla kucagmza alirz insallah
Gamze_Krzl cennet_aka27 Bişey kalmamış aslında rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah simdi bian önce doğsun istiyoruz sonrasnda hamis hallerimizi özleriz o yüzden keyfini çıkaralım 😍🤗
Arven-Umut Gamze_Krzl 35 oldum artık 37 de doğacaklar bi an önce doğsunlar istiyorum artık hiç rahat değilim, ne uyuyabiliyorum ne kendim oturduğum yerden kalabiliyorum mide yanması cabası.. Tekmeleri baya sağlam bence artık kavuşabiliriz ya modundayım 🤭🥲
Gamze_Krzl Arven-Umut Oyy masallah sağlıkla gelsinler sık tuvalete çıkmaktan başka sorunumuz yok şükür 🤗😊
Gamze_Krzl Ebrarabla_06 Bende bi belirti yok umarım olmaz aslında 3.gebeligim ama ilk defa bu haftalari görüyorum olurda anlayamazsam korkusu var 😅
cennet_aka27 Gamze_Krzl Amin canım inşallah 🥰 öyle oluyor gerçekten özlüyorsun özellikle hareketlerini 🥰
Gamze_Krzl 1995_ Maşallah bitmiş son günler biraz geçmek bilmiyo sanki bizm 21 aslnda ama sezeryan olacağı için 10-15 gün diyoruz 😅
Ebrarabla_06 Gamze_Krzl çok şükür canım olmasında inan ki çok zorluyor 3 ncü gebelikse inşallah öyle devam eder sona kadar
1995_ Gamze_Krzl aynen öyle valla gündüzleri bı sıkıntı yok heceleri hiç durmuyor valla ama ona rağmen de gelesi yok gibi 😂
Aksakal1907 @Gamze_Krzl benimde kontrol pazartesi ve sezeryan günü belli olacak 39da alırım demişti sanırım aynı gün doğum yapacağız 🤭 benim 39. Hafta 17 kasıma denk geliyor
Gamze_Krzl Aksakal1907 Yaa hadi bakalım belkide aynı güne verirler dediğin gibi 39 a kadar herhangibir risk olmazsa 19 Kasıma geliyo ama esimin izniyle doğum iznini birlestrmek için 18 Kasım istycem tabi ne derler nasıl olur bilmiyorum 😇😊
Gamze_Krzl Ebrarabla_06 Diğer gebeliklerim 30 a gelmeden doğumla sonuçlandı o yüzden hareketleri bile çok zorluyo bazen tuhaf geliyo ilk kez tecrübe ediyorum inşallah dediğin gibi sancısız ağrısız giderim doğuma 😊