Hunal İkili test sonucuna göre beta hcg 50 altıysa erkek 50 üstüyse kız diyorlar bu konu halkında bilgisi olanlar var mı aranızda
Tubatgn Hunal Betam 111407 çıktı ve oğlum oluyor. Bunlar hurafe zaten iki seçenek var sağlıklı olsun yeter canım 🌺🌺
Eluf Hunal bende ilk cocgumda yaptrdm çok yüksek çıktı kiz oldu doktor yaşı biraz büyük olanları yüksek çıkıyor dedi