2_kezannelik Evet kızlar hiç ağırlık hissetmiyorum bombos gibi göbekliymisim içimde can yokmuş gibi geliyo sizce neden ilk hamileliğim böyle degildi
Ahoeskibayramlar Bugün bende aynı şeyi düşündüm yok gibi bebek içerde hafif hissediyorum bazı yoğun olduğum günlerde 25 haftalığım