ozleem27 40 + 5teyim bebek kanala girmedi ve 3 gun sonra eger sancilarim olmazsa sezaryana alacaklar bir oneriniz var mi ?
132025 ozleem27 benimkide kalana girmedi pazar günü 40+0 olucam ama suni vericek seni neden sezaryene alıyo ki
ozleem27 132025 bnde bilmiyorum pazartesi 41 doluyor artik daha fazla bekletemem bebekte irileşiyor dedi sadece suni sancida bir belirtin yok nisan su gelmesi veya sanci gibi o yuzden veremem dedi
132025 ozleem27 ilk doğumum da da bu belirtiler yoktu ama doğurdum şimdide yok inisllah yine doğururum😁