Herkese merhabalar size uzun hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 38 haftalık gebeyim ve 17 yaşındayım 😅 aslında söylediğim zaman herkes şaşırıyor ama bize artık çok normal geliyor. 16 yaşımda hamile kaldım ve şu anda 17 yaşında genç anne adayıyım. Bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum… Ve aslında artık gelmesini istiyorum çünkü oda bende çok zorlanmaya başladık uykusuz gecelerimiz başladı 🥲 2 3 gündür ishal mide bulantısı ve sırt ağrılarımız var ilk doğumum olacağı için biraz endişe ediyorum ve hatta fazlasıyla da korkuyorum. Umarım bu dururmu kolay atlatabiliriz ve sağlıkla kavuşuruz