Aycancaliskaan 13+5 çok şükür mide bulantım fazla olmadı kendiliğinden 2 3 kere gelmiştir ama o koku duyarlılığım fazla oldu farkedince hemen bi bulantı geliyor biraz azalmış durumda ama tam da geçmiş değil. (4 haftalıkken başlamıştı)Çok şükür yemeklerden kaynaklı koku değil daha çok parfüm, yumuşatıcı yoğun olan kokulara karşı hassasım. Temennim giderek azalması bakalım Rabbim yardımcımız olsun ❤️