Kubish Çok uç fiyatlı olmayan ama ozele gidip memnun olan birde doktor ismi onerebilecek arkadaşlar yazabilirmisiniz🙏28 haftaligim hala bı düzen oturtamadim
Madamminia Kubish Doktor Reyyan Özcan Temizkan harika biri öneririm.Bir de Günnur Yüce ye gittim geçenlerde o da iyi bir doktordu.
ikizlerimveannesi Kubish medical park Ahmet Süha Özer e gidiyorum çok memnunum ama fiyat olarak daha uygun yerler de var etimed, Eryaman ,sincan koru ya gidip çok memnun olan da var
Busraatpl Kubish Etimed hastanesine gidiyorum muayene 82 tl doğum 2.500 demişlerdi en son tekrar zam geldi mi bilmiyorum
Annesininkuzusu0911 Kubish etimed hastanesi güzel canım doğum paketi 4000 tl ama senin haftan baya ilerde bi paket daha wardı o daha uygundu daha geç alanlar içindi o paket. Hastabe iyi bir hastane şahsen eşim sigortacı kendi işi kendşme sigorta yapıp istediğim hastaneye gidebilirdim ama çok kişi önerdi bana bi gidip bakayım dedim doktorumdan ve hastaneden baya memnun kaldım. Hastane evime baya uzak arabayla 30-35 dakika başta yoldan kaybaklı tereddütteydim. Ama doktoruma baya ısındım. Eşim baya kızdı ayağımızın dibinde bir sürü hastane war gitme imkanın warken seçtiğin hastaneye bak Allahın bi dağında diye 😀😀
Ezcez Kuzum valla ozel sanatoryum tip merkezi var k.orende bilirmisin bilmiyorum sigortaliysan yari devletli 40 tl muaynesi ben zubeyde hanimda testlerimi filan yapiyorum ayda bir oraya gidiyorum iki bayan doktor ikiside cok iyi ilgili tavsiye ederim diger ozeller cok pahali bi muayne 120 150 tl maalesef
ozgecg Ezcez tıp merkezlerinde yeni doğan yoğun bakım bulunmuyor genellikle. Doğum esnasında önerilmiyor bu tarz yerler. Tam teşekküllü hastane tercihin olsun. özel Eryaman hastanesine bakabilirsin
Kubish ikizlerimveannesi peki muayene ücreti nasıl canım birde doğum ücreti bilgin varsa yazabilirmisin.
ikizlerimveannesi Kubish medical park biraz pahalı muayene185 tl biz sigorta yaptırdık 5800 e ilk hamile kaldığımda her şey içinde. Eryaman hastanesi muayene 80 tl etimedle Sincan koru nun fiyatını tam bilmiyorum ama Eryamanla yakın bildiğim kadarıyla üc bin falan paketler galiba ama sizin haftanız ilerlemiş daha uyguna gelebilir
Kubish DilaraBozkurt Instagramda gördüm bu doktoru ama biraz ünlü gibi muhtemelen ona göre ücreti yüksektir baya🙄😪yoksa ona gitmeyi cokkkkk isterdim canım
deletedmom734 Kubish çok medyatik reklam kokan bir sayfası var bana göre memnun kalan olabilir ancak biraz ütopik şeyler paylaşıyor bir sürü kesi ile doğum yaptırdığı anne adayı varken sürekli kesisiz doğuö videoları paylaşıyor güven vermiyor bana
kckynssna Kubish canım benim doğumum maalesef memlekette olacak onun için 36.haftada memleketr geldim şuan38+5 im , 36.haftada vedalaştık doktorumla ama bi arkadaşım 1 ay önce doğum yaptı sezaryen de normalde 3000 demişti, muayene ücreti de 115 tl canım
Kubish ikizlerimveannesi sağol kuzum şu Eryaman ile koruyu bı bakim o.zaman 🙏 ilk.soyledigin fazlaymis muayene için 🙄cidden zam geldi hepsine şansıma bak ya 😒
bsebse Canim sincan koruda kudret hanima gidiyorum. Doktor icin bu hastaneyi sectim ben. 16.haftadan itibaren paket aldim muayeneler tahliller (ayrintili ultrason dahil degil) dogum 1gece yatis 1diyetisyen ve disci destegiyle 3400 idi fiyat. Ama su an ne kadar artti bilmiyorum malum her hastane son 2ayda surekli zamn yapti
Kubish bsebse pakette mantıklı aslında sıkıldım sürekli doktor degismekten hiçbirinde de memnun kalmadım muhatap bulamıyorum karşımda adam akıllı bilgi aktarımı yapmiyolar ilgisizler🙄 şansımı bide ozellerde denemek istiyorum tabi butcem dahilinde😪sağol kuzum
Kubish deletedmom734 valla inan videolarında bakıyorum herkes pıt diye doguruyo sessiz sessiz ne güzel dedim herhalde başka yöntemi var yada sesiyle sakinleştiriyo filan🙈keşke bütün doğumlar öyle kolay olsa aslında zorluğunu geçtim ilgili bir doktor istiyorym canim🙄😪her hamilede bunu ister heralde
DilaraBozkurt deletedmom734 doktoru istediğin saat hastane bulabiliyorsun Cumartesi Pazar önemli değil ben çok memnunum istediğim zaman çok rahat ulaşıyorum ve çok ilgili